Hej! Har bytat adress till bloggen då denna ska handla om min väg till arbetslivet, hur de går när jag ska starta mitt företag och hur de kommer att gå när jag går vidare med de.
Så, statusen just nu står rätt stilla faktiskt. Ska sitta med siffror så jag får räknat ut vad jag ca tjänar på ett år. Det är inte de lättaste ärligt talat, de där med siffror är inte min grej, så en revisor står rätt långt upp på min lista faktiskt!
Har suttit och pysslat lite med visitkort och mitt företags logga, inte heller de lättaste kan jag ju meddela, men änsålänge är jag nöjd med texten, vet inte om jag ska ha nåt annat med, de känns så tomt, men känns också som att de blir för mycket om jag lägger till nåt. Får se hur jag gör, tänker inte publicera den förrän jag är nöjd och känner att det verkligen är den som jag vill ha.
Likadant med visitkorten, är jag nöjd eller inte? Jag vet inte, dom ser ju hyfsade ut, men jag vill ju ha in den loggan jag har gjort själv på visitkortet, så att loggan ser likadan ut överallt, annars kan folk bli lätt förvirrade, de vill vi inte!

Iaf, nu är bloggen "under process" så den är inte klar på långa vägar, men de kommer att komma upp kontaktuppgifter och sånt till mig, sen ska jag också försöka fixa så att ni kan boka via internet. Ska bli spännande när allt är klart och funkar som de ska.

Om ett par veckor kommer ni också kunna köpa presentkort som ni kan ge bort i present, nån som ni tycker är värd en liten makeover.

Tänkte också fixa sminkkurser som ni får boka in er på.
Då kommer de alltså vara så att  jag kommer att ha en modell fixad som jag ska visa på, och sen efter de så kommer ni att sminka på varann, eller fixa håret, beroende på vad just dagens kurs innehåller.
/ Elvira